Vrácení a reklamace

Vaše spokojenost je pro nás nadmíru důležitá. V případě jakéhokoliv pochybení z naší strany
uděláme vše proto, aby došlo k co nejrychlejší nápravě! V případě že Vámi obdržené zboží je
poškozené, vadné nebo neodpovídá produktům, které jste si objednali, můžete zboží do 14
dnů od doručení zásilky vrátit. V takovém případě máte nárok na úplné vrácení zaplacené
částky včetně poštovného k Vám i zpět.

Nákup jste si rozmysleli? Žádný problém! Zboží můžete do 14 dnů vrátit bez udání důvodu.
V tomto případě ale nejsme schopni zajistit náhradu nákladů na poštovné.

Zboží musí být doručeno v originálním obalu včetně všech jeho částí.
Z hygienických důvodů nepřijímáme vrácení již rozbaleného zboží. Toto pravidlo se
nevztahuje na reklamace.

POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Napište nám na team@theglitters.cz.

V emailu prosím uveďte:
1. číslo své objednávky
2. název položky a množství, které chcete vrátit
3. důvod vrácení v případě reklamace

Zboží prosím pečlivě zabalte a přiložte papír s číslem objednávky.

Balík zašlete na adresu:
The Glitters
Voroněžská 28
101 00 Praha 10

Upozorňujeme, že zboží, které bylo při přepravě doručovací společností ztraceno nebo
poškozeno, nemůže být vráceno.

Peníze Vám budou vráceny co nejrychleji po obdržení zásilky, nejpozději však do 14 dnů po
jejím doručení.

Pokud si s čímkoliv nejste jistí, napište nám na team@theglitters.cz. Rádi Vám poradíme.

Sleduj nás na Instagramu